جهت اطلاع از دوره های آموزشی و ثبت نام به بخش دوره های آموزشی مراجعه کنید... دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه ها از طریق کانال تلگرام @simaronpardaz جهت دریافت اطلاعات در مورد نرم افزارهای شبیه سازی ترافیک عضو کانال @aimsun_next شوید
اخبار

بسته هوشمند آموزش و ارتقأ فرهنگ ترافيک آرين براي يزد

۱۳۹۵ بيست و دوم آبان

fjrigjwwe9r0News_News:NewsDetail

نرم افزار هوشمند آموزش و ارتقاء فرهنگ ترافيک آرين، اولين محصول ويژه کودکان ۶ با سه بخش آموزش، اخذ گواهينامه و بازي در محيط سه بعدي مي باشد. اين نرم افزار داراي ويژگي هاي منحصر به فردي چون؛ آموزش با صدا زدن نام و نمايش تصوير کودک، اعلام تمامي مناسبت هاي مهم سال، اعلام زمان خواب و تغذيه کودک، غير فعال شدن نرم افزار در ساعات دلخواه والدين و ساعت گوياي شبانه روزي مي باشد.

اين نرم افزار شامل سه بخش مي باشد:
      
      ۱- بخش اول (آموزش) به آموزش تابلوها و علايم و قوانين راهنمايي و رانندگي در قالب شعر و داستان به همراه توضيحاتي در مورد هر تابلو مي پردازد . در اين بخش همچنين فرهنگ رد شدن از خيابان , بستن کمربند ايمني , رفتار مناسب در سرويس مدرسه و ... در يک محيط جذاب با گرافيک و انيميشن هاي کودکانه به کاربر آموزش داده مي شود.

      ۲- دربخش دوم (گواهينامه)  يک امتحان از کاربر گرفته مي شود که در صورت موفقيت در آن گواهينامه با عکس و نام کاربر صادر شده و آماده ورود به بخش سوم مي گردد.

     ۳- در بخش سوم (شهر مجازي) کاربر وارد يک شهر مجازي که به صورت سه بعدي و در قالب يک بازي طراحي شده مي گردد . در اين شهر کاربر در نقش يک راننده تاکسي با رانندگي در شهر به جابجا کردن مسافرين مي پردازد که نتيجه آن تجربه عملي قوانين آموخته شده در بخش اول مي باشد و با امتيازات کسب کرده مي تواند از امکانات شهر از قبيل سينما و گيم نت استفاده نمايد.

نظرات اخبار



ارسال نظر

نام
ایمیل
نظر